Felanmälan
Vem som ska ta emot din felanmälan beror på vilken typ av fel som uppstått. Om något inträffar på funktioner i din bostad kan du under garantitiden kontakta JM Kundservice. Uppge alltid vad felet är samt namn, adress och telefon när du felanmäler. Garantin från JM gäller 2 år efter godkänd slutbesiktning.
JMs Kundservice
Tel. 020-731 731
E-post: kundservice@jm.se
Öppettider:
måndag-fredag kl. 07.00 - 16.00
Jour
Vid akuta fel efter kontorstid, dvs efter 16.00 på vardagar samt helger, kontakta JMs Kundservice på 020-731 731.
Ditt samtal kopplas automatiskt vidare till larmservice.
Detta bör undvikas och ska endast ske:
- Vid fel eller haveri där det finns risk för följdskador (exempelvis vid vattenläckage).
- Vid andra brådskande fall, exempelvis om värmeanläggningen inte fungerar vintertid.
OBS!
Jour-utryckning för icke akuta fel, debiteras den som anmält felet. Om du själv orsakat felet (t.ex. stopp i avloppet) blir du betalningsskyldig.
Vitvaror
Gäller felet en vitvara ska du kontakta: Electrolux.
Telefon: 0771-76 76 76
electroluxservice@electrolux.se
Uppge att det är en JM bostad, vad felet är samt namn, adress, telefon, PNC-nummer och serienummer. Dessa nummer finns på typskylten på respektive produkt.